tisdag 22 september 2009

dagen

Tjennaa !
sitter här och gäspar, vaknade som vanligt halv 7 .
skolan var helt okej och lika tråkig som vanligt, typ det ända roliga va när miranda och jag satt och gjorde miner på matten , hahhaahah, mathias bara tittade på oss och fattade ingentingt, men han är ju kille inte svårt att förstå att han inte fattar..
det var en långdag idag, slutade 15.30 .
jag kom hem och hemma satt det en sjuk mamma i fotöljen och läste.
jag tog en macka och mjölk och tittade på skolfotona ( missbildade-ungen på kortet det är jag ! (Y) )

jag har typ bara suttit vid datan och kollat igenom läxan.
pappa och jag drog och tränade och sen duschade jag,
efter det blev det mat och sen skriva blogg
snart ska jag dra och titta på idol och senare ska jag somna till en fotbolls match Zlatte spelar (a'

mångar pussaarrr (K'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar