torsdag 24 september 2009

godmorgon



det är nå konstigt på min blogg :( det står att jag lägger upp bilder typ kl 02.10 fast jag ingentligen typ lägger upp dom 10.00 :( så nu kommer jag börja med att skriva vilken tid jag skriver inlägget.

i alla fall hej !

jag sitter här vid datan och rosanna ligger i mammas och pappas säng och håller på med in mini pc.
vi vaknade halv 10, eller rosanna väckte min då, men vi hade bestämmt att vi skulle vakna då..
vi gick upp och kolla tv och åt frukost, haah vi åt jätte många mackor typ 7 st var.
sen hjälpte vi mamma att lägga upp ett element på blocket.
sen satte vi oss vid datan och det gör vi fortfarande
nu ska jag och rosanna byta dator för den lilla är värsta svår att skriva skirva på för den är så liten och typ 51 olika anledningar till :)
pusspusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar