lördag 5 september 2009

Fredag och lörsdag

Hej glömde skriva igår så jag skriver nu.

Fredag:

vaknade vid halv 7 sen fixade jag mig sen till skolan.
skolan var helt okej , skönt att den är slut för veckan i alla fall.

efter skolan va jag med rosanna vi cyklade hem till henne och hämtade tränings kläder sen hem till mig.
vi kom hem och mamma väntade på oss.
vi klädde på oss sen drog vi till Naoutulus "stavning"
det var jätte kul efter vi tränade badade vi lite i poolen asså där borta sen åkte vi hem.
rosanna och jag satt vid datan och lite annat sen åt vi mant och senare blev det dags för henne att gå hem .

när jag kom tillbaka tittade mamma , jag och mikaela på film .. en var skiiiiittt bra den hette " Benjamin Buttons otroliga liv " jag säger bara titta på den filmen!
HAN ÄR SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIT SNYGGGGGGGG
efter filmen gick jag och la mig

Lördag:

Vaknade vid 11 gjorde frukost åt mikaela och mig. efter frukosten tittade jag på två filmer och sen blev det mat
efter maten började jag göra i ordning mig till party! morfar fyller år !
han fick Forrestgump filmen , blommor och en kylbag som kan båda kyla ner och ha värme.
vi åt tårta och lite kakor de va jätte gott.

sen åkte vi hem till oss för att titta på Sverige-Ungern matchen.när vi kom in kom vi precis när sverige gjorde mål.
i halvlek stog de 1-0 till sverige
nu sitter jag här och skriver. det var halvlek men nu har det börjat igen.
skriver sen hur det blev

när alla har gått kanske det blir någon film och sen sova fast man vet ju aldrig Thomas,Nettan,Mormof och födelsadagsbarnet kommer stanna


pussssssss (K'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar