onsdag 9 september 2009

onsdag

tjenixen

vaknade som vanligt halv7.
fixade mig och cyklade till mardin.
jag fixade mig lite mera där sen kom patricia.
efter en stund cyklade vi till skolan.
skolan var lika tråkig som vanligt, det roligaste är fan när vi har rast!

efter skolan va jag med mardin,
vi åt saft och chips till mellis ahahaha.
vi satt vid datan mest.
sen skulle mardin till sin träning.
jag förjade med henne till tågstation sen åkte jag hem.

hemma tränade jag lite på läxan sen satt jag vid datan.
jag satt vid datan ganksa länge,
´lite senare på kvällen kom malou, hon hade på sig sin sverige tröja! laddad för sverige matchen !
det är sverige-malta
första halvleken var seg, killarna var så sega. gick fan efter bollen !
under pausen åt jag mat
andra halvlek blev mycke bättre det blev mål för sverige !
och snyggaste Sebastian Larsson var med och var nära på att göra ett till mål!
matchen slutade med 1-0 till sverige, hoppas det går bättre i nästa match!!!!
efeter fotbollen duschade jag och satte mig vid datan och skrev blogg
sen ska jag dricka te och titta på idol.

puusss saknar min rosanna ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar