tisdag 8 september 2009

tisdag

Hejhej

vaknade vid halv 7 gick up och gjorde i ordning mig.
sen cyklade jag och mötte rosanna och vi åkte till mardin.
när vi kom dit var mardin nästan klar. mardin,jag,rosanna och patricia åkte hem till mig och hämtade pengar och köpte en chokladkaka på ica.
sen blev det tråkiga skolan... slutade 15.30

efter skolan cyklade jag hem och gjorde tråkigaste läxan sen kom mamma.
pappa skjutsade henne tilll en kompis och ja´g satt vid datan
pappa kom hem,
efter kanske en och en halv timma hämtade vi mamma och vi åkte till Naoutilus och tränade,
idag fick jg hjälp av en tjej för att visa hur man ställde in maskinerna och så.

när jag kom hem svettig och så, tittade jag först på idol och drack te, sen duschade jag.
efter duschen satte jag mig vid datan och tittade lite på bloggar och va inne på bilddagboken.
sen blir det kanske någon film eller nått sen sova

pusselipusspuss (K'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar