onsdag 23 september 2009

oseriösa på bilderna







tjenamors !
idag vaknade jag vid halv 7, gick upp och drog till rosanna.
tråk skola som vanligt, haha jessie typ näckte hela mitt ben. lovar att jag nu kommer kunna sparka benet ända upp till rosannas huvud (a'

efter skolan drog patricia ,rosanna och jag hem till rosanna.
hon hämtade grejer till i kväll och sen drog vi hem till mig.
vi satte oss vid tv:n och tittade på ( männ som hatar kvinnor )
den var väldigt bra fast det är tredje gången jag tittar på den.
efter det satte vi oss vid datan och sen blev det mat..
efter maten var det dags för patricia att drs hem, jesie och emelie till ´jessie, hon skulle sova över hos emelie så hon hämtade dov grejor.
sen följde vi med dom till emelie och tittade på hennes nya villa, eller hon flyttade i sommras men rosanna och jag har inte vart där någon gång,
GUD VAD FINNTT DET VA ;O VÄSRSTA LYYXXXXXXXX
efter det kom vi hem och tittade på idol.
sen satte vi oss vid datan och tog kort på webben ;)
sen ska jag och rosanna ha määst skojjj för det blir hon och jag inatt (K)
ska dra nu pussssssssssss

1 kommentar:

  1. klart det kommer bli bäst i natt :D hahah det därkan misstolkas ;)<33
    gud jaa emelies hus!:ooooooooooo
    det har i alla fall vart skit kul den här dagen tack så mycket!<33333
    älskar dej (L)
    kolla på kommentaren du skrev till mej jag har svara på den(LLLLL)

    SvaraRadera