tisdag 1 september 2009

tisdag

Hej !

vaknade vid kl halv 7.
gick upp och gjorde i ording mig sen till mardin patricia och jag cyklade tillsammans
sen kom rosanna också.
sen cyklade vi till skolan.
det var en okej dag i skolan, vi hade idrott,eng,so,sv typ..

efter skolan va jag med rosanna.
vi gjorde mellis sen tv:n.
efter en stund spelade vi nårr spel kommer inte ihåg vad det hette. men man skulle typ köpa tomter och slå tärningar oså..
rosanna vann det kanske var för att hon hade spelat det nååggrraaaaa gånger haha det va första gången för mig iaf men nästa gång så jälvar !!!
efter spelet tittade vi lite mera på tv:n och sen åt mi mat.
först delade vi på nudlar men det var knappt en hel portion vi delade på, så efter det gjorde vi omelett. skit gott första gången man smakade dedå ;)
efter det gick vi upp till hennes rum och röjde lite för hon ska måla och så i hennes rum, det kommer bli jätte fint. iallafall som hon sa att hon skulle göra .
sen kom mamma och pappa och hämtade mig,

jag kom hem och satte mig framför tv:n.
sen duschade jag sen hamnade jag framför datan dåå..
vetinte vad man ska göra sen kanske titta på nån film eller kanske sitta vid datan, vifårse
en riktigt bra dag , tråkigt bara att på idrotten fick jag on i hälsenan som jag har haft problem med länge. kunde knappt vara med :/ hoppas det blir bättre iaf !
pussssss (K'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar