torsdag 3 september 2009

torsdag

Tjena!

vaknade vid halv 7 fixade mig sen cyklade jag till rosanna..
sen gick vi till skolan var väl okej. vi hade idrott,engelska,no och typ nå mera.
på idrotten kunde jag inte vara med så jag gick med maridn,patricia och samuel till ica och sen tillbaks.

efter skolan gick maridn och jag till maxim mardin hade lovat jamie godis med det slutade med att hon gav fleerraaa killare godis.
vi kom inte iväg hellr för steen hade tagit mign cykel som jag fick senare.
när vi kom hem till mig så satte vi oss vid datan och hade skoj
det kom en kille som lämnade min dator haha, maridn skrev under såhär: ellen :)
hon ba: ska jag skrivan hennes mammas namn?
killen ba: nej du kan skriva ditt eget.
hon ba: kan jag skriva hennes? och pekade å mig
Han ba: aa det kan du göra
då skrev hon ellen sen ba: får jag göra en smileys ?
han sa ja. haha så nu kommer det stå att ellen :) tog i mot datorn
efter det gick vi ut och åt vindruvor och sen in.
vi la oss på min matta och smsade till folk och pratade,
haha maridn knäade mig i typ magen eller nått nära där iaf så nu när jag går får jag skit ont!
senare åkte mardin hem.

jag satte mig vid datan
senare ska jag äta och kanske titta på någon film.. aja pusspusss (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar