måndag 31 augusti 2009

måndag

Hej !:D

vaknade vid halv sju, gjorde i ordning mig och sen åkte jag till rosanna.
vi gick till skolan.
skaln var helt okej, vi hade lite matte,svenska,so och elevensval typ.
efter skolan gick jag med rosanb´na och sen cyklade jag hem.
hemma orkade jag knappt göra något, hade ont i huvudet och svullet öga som dessutom sved men just nu är det bättre .
Jag tittade på tv och åt mellis det blev en macka och vatten var inte så värst hungrig

efter det tittade jag och pappa på " men in black "
den är en riktig rolig film, än så länge
Will smith är med hahah han är så jävla bra asså !
typ efter lite mer än halva filmen stannade vi den.. och tittade på fotboll damlandslaget sverige-england det blev 1-1

efter fotbollen ska pappa och jag titta klart på filmen och sen ska vi nog äta mat.
senare blir det fotboll. är ganska trött och har ont i huvudet så är inte säker om jag kan titta klart på matchen hoppas i alla fall att Zlatan gör några mål !
innan det kanske jag sätter mig vid datan och chattar ellernått.
pussssssssss (K'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar