fredag 30 oktober 2009

dagen

Hej !

idag vaknade jag typ vid klockan elva .
jag gjorde lite saker och satt typ mest vid datorn.
sen åt jag mat, det blev kyckling med pasta ( men mest pasta )
och sen tittade jag på tv.
lite senare kanske typ vid klocan tre eller något där imellan gick jag till rosanna
vi satt vid datorn och sen åkte vi till coop så rosanna kunde köa godis
sen körde rosanna och jag en tävling hahah typ att vi skulle spela pingis på nått sätt ( svårt att förklara )
rosanna fick ju typ 20,99,17,71,62
jag fick typ: 3,20,11,5,3
och då fick jag köra tre gånger och plussa ihop allting hehe
sen när jag om hem åt jag mat inne i mitt rum för jag skulle titta på en film jag vöntat på. heheheh kommer inte ens ihåg vad den hette men gå in på rosannas blogg och kolla för hon har den där : rosannnamaardd.blogspot.com
sen kollade jag på idol med mamma,pappa,mikaela,nettan och thomas och såklart med hundarna ronja och grejja
och nu sitter jag här
idol börjar snart :)
aja ska gå och kolla nu
pusssss

p.s i morgon ska jag,mardin,mamma och pappa till ett museeum , kommer inte ihåg vad det hette men man kunde kolla på nån film .
så kanske hinner skriva ett inlägg på morgonen innan vi åker eller så får ni allting sen på kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar