torsdag 22 oktober 2009

Tränings time

Hej !

idag vaknade jag kanske typ vid 9.. idag börjar vi kl 1 så behövde inte göra mig i ordning mid på en gång iaf.
patricia kom lite senare och sen kom mardin och rosanna.
vi satt vid datorn och sen åt vi mat, mardin,jag och rosanna åt nudlar och patricia åt macka.
sen blev det skola.
idag hade vi ju bara en lektion eller vad man säger.
det var akvarell målning eller hur man säger,
det var ganska kul. och på rasten höll några människor på med eld, typ visade några elever hur man skulle släcka en eld och lite sånt.

när vi slutat åkte jag och mardin till JÄRNIA och skulle köpa present åt jessie,
men när mardin hade bestämmt sig vad hon skulle köpa hittade hon inte hundralappen.
så vi åkte först till min mormor och morfar. och sen åkte vi hem till mig och hämtade hundringen.
sen åkte vi tillbaka för att köpa presenten.
när vi kom hem satt vi vid datorn och sen åt vi mat,
lite senare skjutasade pappa mardin hem på vägen till träningen.
efter det duschade jag och nu sitter jag här,.
ska nog gå och kolla på tv med pappa nu .
pppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar