söndag 4 oktober 2009

mardin & patricia dag

Tjennaaaaaa

jag vaknade vid typ 10 eller väcktes.
jag gick upp och tittade på film och åt frukost.
sen ringde jag mardin.
jag gjorde i ordning mig och sen cyklade jag till henne.. hon har ju vart i Irak så jag fick ett armband av henne.
sen drog vi hem till mig och satte oss vid datorn.
och senare blev det mat.
sen började mardin platta sitt ny klippta fina hår.
och sen kom patricia.
vi tog lite kort och sen satte vi oss vid datan
sen gick vi ut på våran altan eller vad det heter coh åt glass och sen vid datorn igen
senare åkte mardin hem patricia och jag gjorde sällskap med henne ändaa hem till henne och sen åkte vi lite ute och tittade runt,
sen kom vi hem igen och patricia och jag satt vid datorn.
mamma kom hem eftewr en stund efter hon vart hos en kompis och patricia blev tvungen att ååka hem för jag behövde aksnek duscha och sen skulle jag göra massa andra saker som mammor tjatar om HELA TIDEN
så nu ska jag snart äta mat och sen ska jag fixa lite grejjor till i morgon
pusselipusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar