söndag 18 oktober 2009

vakna,träning,dusch

TJOHEJ!!

idag vaknade jag eller pappa väckte mig typ vid 11
jag åt frukost och tittade på tv.
sen gjordejag i ordning mig sen åkte mamma,pappa och jag till träningen.
efter det duschade jag och nu sitter jag här.
har precis frågat rosanna om vi kunde hitta på nått idag men hon ska städa.
ska väl kanske typ titta på film eller kanske sitta vid datorn
ni kan inte fatta hur choklad sugen jag är.
åååhhh jag vill ha en CHOKLAD-TOMTE ! hahah
shiitt jag längtar till julafton hahah har redan skrivit en önskelista..
men jag kommer nog hunnit skrivit fler innan jul
haha,
pussssssssss

p.s jag har inte ellenwalerus saken nu för jag är inne på mammas och pappas sida

2 kommentarer:

  1. Ni e bäst som går iväg och tränar jämt!

    SvaraRadera
  2. till silvia:

    haha ja.det är jobbigt att ta sig dit och har tappat suget. men träningen ör kul när man sätter igång !

    SvaraRadera