måndag 5 oktober 2009

patricia dag idag



tjohhoooo!!! haha bilden är gammal !

jag vaknade vid halv 7 sen kom patricia typ vid 10 över sju.
sen kom rosanna och vi drog till mardin.
sen blev det tråk skola..
sen slutade vi, patricia och jag drog hem med fullpackade väskor med läxor hehe..
vi satte oss vid köksbordet och drack te och käkade mackor.
efter det satte vi oss vid datorn.
kommer inte ihåg allt vi gjort.
men en grej var väl att vi var ute och haha vi lyssnade på en gammalgammlgammal låt hahah och då kom det massa killar haha patricia kastade sig över min telefon och stängde av låten och jag som sjöng till skrek: neeejjjjj ta på den igen !
hahaha killarna skarattade och ellen har ännu en gång skämmit ut sig ! :P
sen typ åt patricia mat hoss oss sen cyklade jag med henne en bit och sen hem igen.
jag sitter nu vid datorn och ska nu göra läxa
puss <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar