måndag 19 oktober 2009

skola,patricia&rosanna,invigning

Hejsan !

idag var jag i tråk skolan igen efter en härlig helg, i helgen gjorde jag inte så mkt. satt nästan bara vid datorn eller tv:n.
pappa väckte mig vid 6.30 men sen kom vi på att vi börjar kl 9 idag så jag sov till typ 7.10.
jag fixade mig och sen kom patricia, sen cyklade vi till rosanna. hon har fixat sitt rum nu det blev jätte fint !
sen blev det ju skolan, haha jag ägde i en lek som vi körde med våran pararellklass (stavning) med alla deras tjejer.hahah jag lovar att jag verklgen var bäst !
sen tittade vi på någon tråkig bio , haha killen var jätte ful !!

efter skolan åkte jag,rosanna och patricia hem till patricia.
vi åt mellis och satt vid datorn. haha och tittade på jätte söta kort på patricia när hon var liten! ;O

sen blev det invigningen. mats ville att jag skulle hålla en fackla men jag ville inte och då tog jessie den ist, men jag ville inte att hon skulle ha den för hon var lite läskig med den haha, så hon gav den till alex som nästan brände upp mitt hår ! :O
då just då litade jag inte på någon haha.
efter vi gick med facklorna och det där typ var det två tjejer som sjöng och en kille som typ läste ur en bok.

när jag kom hem så åt jag kvällsmat och nu sitter jag här

pusspusspussssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar