tisdag 20 oktober 2009

patricia och rosanna dag idag

Hejsan! idag blev det skolan. vi började med typ någon spel sak i klassrummet, jag,rosanna,jessie och patricia spelade uno , rosanna vann mest och jag vann en gång fast jag bara spelat en gång för kanske ett år sen. ( ganska bra faktikst) sen åt vi mat och efter det var de kareoke i ljussalen.



hon heter Hoda, visst var hon bra!
hehen förlåt rosanna men jag måste bara få lägga upp henne!

efter det blev det luffarslöjd.
jag gjorde en potatis sticka som ser ut såhär( lite suddig bild men orkar inte ta en till)



snygg va ? :P


sen va jag med rosanna och patricia,
dom har åkt hem nu. och nu sitter jag här, mormor och morfar är här, jag har precis ätit en kaka som mormor bakat smaskens! haha
sen ska jag titta på tv,

pusssssssssssssssssss

6 kommentarer:

  1. Vad roliga saker ni verkar få göra i skolan!

    SvaraRadera
  2. Nej inte direkt, det är skit tråkigt med kulturveckan och det är typ bara två saker som är roliga, det är Kareoken hahah och att jag ör ledig på morgonen på torsdag och såklart att vi inte fick några läxor :D

    SvaraRadera
  3. kulturveckan är ju rolig?:o<3
    ahaha potatst saken!

    SvaraRadera
  4. Jag har en precis likadan potatissticka, dom e jättesöta!

    SvaraRadera
  5. till rosanna:

    haha jag tycker inte den är skit rolig, asså det skulle va mycke roligare om vi fick det vi ville ha från början ;) <33

    SvaraRadera
  6. till silvia:

    aa ;:D mamma blev skita glad!

    SvaraRadera