tisdag 6 oktober 2009

mardin & patricia dag idag

Tjohhooooooo ..asså förlåt om jag inte knappt lägger upp nå bilder men ska ändra på det loovvar !

det blev skola idag lika tråkig som vanligt.
efter trrrråååkk skolan cyklade jag,mardin och patricia till mardin.
när vi kom hem till henne åt vi massa nötter och drack apelsin juice
sen satte vi oss vid datan. vi slutade vid halv 4 så vi hann bara kanske va i typ 1 och en halv timma förtyp kl 5 fick patricia och jag lov att dra hem.
patricia följde med mig hem och vi drack te och tog en varsinn macka.
sen tittade vi lite i skol kattalogen men hoppade över 6:a (a)
sen åkte patricia hem och mamma,pappa och jag drog och träna
sen kom vi hem jag duschade och nu sitter jag här.
ska nu gå och göra tråk läxa och äta en liten kvälls mat !
pussssss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar