lördag 31 oktober 2009

Kommit hem

Hejsanjvejsan

nu har jag kommit hem från Naturhistoriskariksmuseet
och cosmonova.
Det var jätte kul.
men bilturen var seg och vi kom aldrg fram.
här är några bilder där ifrån . orkar inte lägga upp alla och tog bara kort i början och knappt nått på slutet och bilderna blev suddiga så det här är de bästa bilderna jag tog.
vid klockan kvart över fyra skulle vi titta på cosmonova film.
den hette SEA MONSTERS med 3D
3D är när man har glasögon och det känns som om man nuddar djuren.
det var skit äckligt !
det kändes som om sakerna skulle käka upp mig ! ;O
HAHAH JAG TROR JAG BRÖT MARDINS HAND NÄR JAG BLEV RÄDD ;D
sen blev det den låmga resan hem också men jag sov nästan hela vägen och haha
vi fick p böter , 500 nått tror jag det blev :D
när jag kom hem åt jag mat och satte mig vid datorn.
och sen tittade jag på första halvlek när ZLATAN spelar fotboll. hab gör det nu också hehehe.
men jag valde att skriva ist
senare ikväll ska jag titta på film, den heter Falk och är den tredje falk filmen av fem tror jag..


Här är ett mammut ( stavning ) skelett heheh fick inte med de gigantiska betarna



En bebis dinousarier , fast det var flera i ägg bakom



Snygga typ ap-människo skelettet


PUSSSSSS

1 kommentar:

  1. Låter som du hade en toppenlördag! Cosmonova är verkligen speciellt! Kramis

    SvaraRadera