fredag 2 oktober 2009

maten,idol,familjen

hhejhhejjj

efter jag satt vid datorn gjorde jag massa annat som att jah duschade och sen kom mikaela och malou hem
dom åkte på en gång och köpte godis
och medans dom gjorde det kom mamma och papppa hem... och dom åkte också iväg och handla
så jag blev ensam igen när jag precis blev glad av att jag skulle få sällskap
sen kom dom hem, mikaela hade köpt en gigantisk godis-påse till mig
senare blev det mat, mamma och pappa stoppade in pomms och stekte prinskorv
medans vi åt satt vi och paratade och hade skoj
vi fick väldigt många skratt attacker haha och då menar jag verkligen MÅNGA!!
sen efter det tittade malou,jag,mamma och mikaela på massa videos på youtube på idol och så...
sen blev det idol
under reklampauserna gick malou,pappa och mikaela ut och rökte iiuuwww
då följde jag med ut... men jag rökte inte iaf.
jag hade faktiskt inte vart ute på hela dagen så jag behövde vara ute.
nu sitter jag och skriver i den långa paousen som är till idol då vi får veta vem som får åka hem!
pappa och jag var nyss ute och gick... hehe vi gick till en skrot tipp eller vad det nu heter och kastade tomma flaskor..
nu ska jag snart gå till familjen och titta på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar