onsdag 21 oktober 2009

SPY DAGIDAG

Hejsansvejsan!

idag var det skolan, på morgonen hade vi typ slöjd, vi skulle göra typ tyg bebisar eller krypisar eller vad det nu hette
inget spciellt kul men roligare än vanliga lektioner.
såklart var det kareoke.. det hände lite kuliga saker men jag har ine fått någon video som jag kan lägga upp.
sen hade vi film, den var skit seg, på slutet blev den mycke bättre tycker jag..
sen blev det mardin och patricia.
vi gjorde lite saker sen åkte jag hem och åt mat,
sen åkte jag tillbaka, vi åkte till ica och köpte godis
sen gjorde vi lite mardin träffade några kompisar som hon snackade med.
sen gick vi till ica igen och köpte cola.
hahaha mardin typ skärde sig på ett lås och hon började blöda
och då sa hon ( jag blöööööööööder) typ som en bebis och då drack jag precis cola så jag spottade ut allt, haha det såg ut som spya och det är derför jag heter spya dagidag
sen följde patricia med mig hem och sen kom hennes pappa och hämtade henne.
nu ska jag gå till mamma och pappa och titta på ett pogram som dom tittar på,
pussssssssssssss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar