onsdag 26 augusti 2009

ALLTID VI




Asså gud hur länge har vi vart tillsamman vi tre ?
hur många minnen har vi ?
ett minne jag aldrig kommer glömma, det minnet tänker jag på varje gång jag är ledsen låten "solen är hög"
eller alla ramsor vi har hittat på under åren, och tänk alla år vi vart tillsammans .
bara vi tre....
det finns inget tråkigt med er, allt är bara underbart!
finns det inget ni finns det ingen jag,
kan inte tänka mig en värld utan er ? det skulle inte funka, ellen och inte någon treo ? hhhhahahah nej aldrig,
vi bråkar, ví blir sams, vi säger hemligheter, vi sviker , vi tröstar , vi sårar, men ändå älskar vi varandra. inte som lebbar men mare som någon syster, det äe vad jag kallar vänner, dom finns alltid för mig, dom behöver inte säga det , jag vet det bara på något sätt.
vi har vart nu i kanske 7-6 år , men jag vet att det kommer bli måånnggaaa år till.
om ni skulle fösvinna kan jag lova att då dröjer det inte länge innan jag lämnar jorden.
vi har ju våra smeknamn: treon och mer
men i mitt hjärta har vi ett, kärlek.
gråter nu hehehe, tänker bara på alla stunder vi haft, alla underbara timmar, varje dag innan jag lägger mig tänker jag bara påer , hur det skulle vara utan er.
vi har vart så länge att vi avslutar varandras meningar.
om någon av oss är osäker vet man allid att man kan vända sig till någon och det är ni tjejer,
jag har vart med så många gånger när ni gråtit. men nästan alltid blir det ett bra slut.
och jag hoppas att vi får ett lyckligt slut.
rosanna måård och mardin maroof
jag älskar er ! <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar