torsdag 27 augusti 2009

torsdag

Hej ! :D
vaknade vid kl halv 7.
gick upp och gjorde i ordning mig till skolfotot,
mamma skjutasade mig till rosanna, och vi gick till skolan och vi mötte jessie och sen mardin och patricia.
vi hade idrott men vi pratade mest,
sen hade vi lite annat,
senare efter maten blev det skolfoto.
vetinte om det blir bra, hoppas det inte ser ut som alla andra hopplösa bilder på mig.
vi slutade senare, jag gick hem. sen cyklade jag till mardin.
och senare kom rosanna och vi cyklade till kompisfoto/syskonfoto.
det blev inge bra på mig, mardin blev visst nöjd med kortet så hon sa att det va bra fast rosanna och jag inte gillade de..
sen gick vi till våran gamla skola och hälsade på Sirkka.
sen hem till mig och tittade på film och åt popcorn.
sen blev de massa vindruvor sen köpte jag glass,
vi åt glass och hoppade studsmatta,
sen åkte mardin hem och jag och rosanna satte oss vid datan.
senare åkte hon hem. jag satte mig vid datan sen kommer det kanske bli mat och tv..
pussss (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar