måndag 3 augusti 2009

måndag

Hej !:D

idag vaknade jag vid 9.oo..
jag åt frukost och tittade på tv.
sen kom rosanna efter lunch.
vi satt lite vid datan sen åkte vi till ica och köpte varsin dricka,och sen delade vi på vindruvor."som mamma betala"
och jag köpte en choklad och rosanna en lakrits godis.
vi åkte till Norlings och bada fötterna och åt godis och vindruvor .
haha kolla rosanna och jag satt vid vattnet då sa rosanna såhär:
omg! .... omg !! ( och tittade på mig )
vad äre? sa jag
du har en pissmyra i håret !!! skrek rosanna
TA BORTEN...... TA BORT DEN !!skrek jag
rosanna bara tittade och skrek
och jag skrek
sen började jag viiffttaa med händerna och den försvann.
där ser man min BESKYDDARE not....
HAHAHAHAHAHA
iaf, sen åkte vi hem till mig och badade sen vid datan.
sefter de tog vi kort och sen åkte rosanna hem..
pappa hämtade mig med mardin i baksätet och jag åkte med dom hem till mardin.
dom hade fixat ännu mera nu .. det kommer bli skiiit snyggt....
mardin och jag va lite.
sen skulle vi gå och hämta pizza..
hahah de va asss kul !!
vi bah satt där och väntade.
sen fick vi komma fram,
haha mardin och jag sprang för röd gubbe (a
sen kom nardin och sa att vi skulle tillbaka.
för vi skulle stämpla en sak också..
haha då gick vi tillbaka,
då började ena killen att prata kurdiska med mardin,.
haha mardin fattade inte för han pratade en annan dialekt.
HAAH då sa jag att jag också va kurd och förstog allt han sa.
så nu är jag inte kvarts tysk jag är kurd också :D:D
aja sen kom vi hem och åt pizza jagtog en kebab tallrik.
sen efter de va de dags att åka hem . vi skjutsade nardin till gamla lägenheten och sen hem.
hemma duschade jag och sen lite vid datan..
tack för dagen sötnosar (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar