tisdag 4 augusti 2009

tisdag

Hej ! :D

jag vaknade vid tio.
åt frukost och gick ut,
efter en stund blev jag bad sugen. tog et dopp sen kom mikaela
jag va lite med mamma och mikela sen ringde mardin..
vi bestämnde att vi skulle ut och springa,
så jag fixade mig och cyklade till henne,
vi tänkte springa till statoil.
HHAHHaa
jag hade verkligen inte nån bra kondis.
rosanna och hennes familj åkte förbi dom tutade :D:D
iaf när vi kom fram ..varma...och...svettiga..
gick vi in till statoil och drack och köpte varsin piggelin..
sen blev de dags springa igen
alla killar tittade ut genom fönstret där dom åkteförbi för vi hade dragit upp tröjorna.hahahaha
jag fick ont i hälsenan så jag gick nästan heela vägen .
när vi kom hem till mardin bytte mardin om sen åkte vi till mig.
hemma hos mig klippte vi av ett par gamla jeans och gjorde shorts.
sen cyklade vi till våran gamla skola, sär träffade mardin sina kompisar.
sen åkte vi till samhället.
efter de åkte vi runt lite sen till sammhälle igen.
sen till mardins kompis..
sen till båtbryggan hahahahahahahh.
de hände en skiit rolig sak..
vi bah cyklade där och då kom de två killar typ 20-25 år.
ena killen cyklade brevid oss. han bah cyklade jätte konstigt. asså skojade
sen cyklade dom två förbi så dom va förse oss.. då började dom titta på oss
och helt prötsligt gjorde ena killen nå jätte rooligt!!
han bah svingade med armen och skrek jiiiihhaaaaaaaaaa
hahah vi höll på att kissa på oss :D:D:D
sen åkte vi till rosanna<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar