söndag 16 augusti 2009

söndag

pappas lag vann med 6-4 !

Hej :D!

jag vaknade vid kl 10
gick upp och tittade på tv .
sen åkte mamma och pappa iväg, dom skulle köpa ett usb minne åt mig
när dom kom hem hade dom köpt: en mobil till mamma och en ny data "plåt burk" och ett usb minne.
vi fixade lite med datan
vi är inte så bra med datorer så anns grabb kom och hjälpte oss.
sen kom patricia och mardin
vi åkte till ica och köpte godis och dricka
sen hem till mardin och titta på skräckfilm hehe kommerinte ihåg vad den hette .
sen åkte vi hem till mig och satt vid datan
sen ut.
vi gick runt lite
sen ringde de på mardins telefon
DE VA ROSANNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3
HOONNN HAAARR KOMMMIITTTT HEEEEMMMM, JAG MARIDN OCH PATRICIA SPAAANNNGG TILL HENNE:D
vi kramade henne jätte mycke
hon va jätte bruuun
sen skulle hon till tessan och bella
så mardin jag och patricia åkte hem till mig sen åkte dom hem
jag följde med maridn en bit sen cyklade jag hem till mig
jag tittade lite på tv sen åt jag mat
sen blev de datan
det blir kanske lite tv sen soovaa
i morgon ska jag till staannnn med mardin,patricia och ROSANNA
puuuusss (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar