söndag 2 augusti 2009

söndag

hej ! :D

idag vaknade jag med mardin..
trötta av en rolig natt, vi tittade på tre filmer "en prinsessas dagbok ett och två, mumien"
och massa godis,
vi åt frukost , de blev macka och risifrutti,vi åt till high school musical 1
sen kom rosanna i slutet av filmen.
efter filmen åkte mardin till sin nya lägenhet "jätte snygg"
då blev de rosanna o jag kvar. vi badade och sen åt vi mat,
de blev pasta och köttfärssås soppa.
sen åkte vi till mardin..
dom var nästan klara,
deras möblev var inne och sånt.
de va jätte fint.
sen åkte rosanna och jag hem till mig och badade sen satt vi vid datan.
sen åt vi mat. de blev grillat och våran goda potatis och majskolv.
jätte gott...
sen cyklade jag en bit med rosanna. värsta läskiga gubben asså sen kom jag hem., lite mera data sen tittade jag,mamma och pappa på fortsättningen på filmen
" Batman the dark knight"
sen blire nog sova...
en jätte bra dag ! (L)

1 kommentar: