fredag 7 augusti 2009

torsdag

Hej ! :D
jag hann inte kriva igår,va skiit trött....
vi vaknade kl 7 på morgonen.
vi gjorde i ordning oss och åt frukost sen åkte vi till coop och köte godis.
sen åkte vi till rosalie,
när hon va klar åkte vi till stationen i v-ås
där satt jasmine och väntade på oss tre,
sen beställde vi biljetter och kanske en halv timma satte vi oss på tåget.
när vi hade kommit fram till sthlm gick vi till en av bussarna.
men där kunde vi inte följa med för vi hade inte en biljett eller va denu heter..
så vi gick några kilometer till båtarna . vi tänkte åka med dom.
en en tjej sa att det inte är så bra att åka båt bussarna är bättre.
så vi fick gå några hundra meter till så vi kunde köpa buss biljetter,
när vi hade köpt biljetterna gick vi till buss stationen.
medans vi väntade på bussarna kom det en polis parad hahah.
efter vi hade åkt buss gick vi in på grönan.
orkar inte skriva allt vi gjorde men jag kan skriva vad vi åkte ist.
vi åkte:
blå tåget
vilda musen
upp skjutet
extreme
flygande mattan " som vi fastnade i. i hela FEM MINUTER "
kvasten
rock jet
pop express
bergodalbanan
vi vågade inte åka frittfall eller gå spök huset hehe
sen nya karusellen "insane" va trasig när vi va där,,
men precis när v iskulle åka funkade den och vi hade inte tid att stå i den jätte långa kön.
sen åkte vi hem.
i tåget kom det två fullisar ena sjungde på " svenne banan " HAHAHAH
när vi kom till station sa vi hejdå till jasmine för hon skulle cykla hem.
sen väntade vi på patricias mammma.
innan hon kom ,
då kom fullisen igen, men nu sjöng han på en annan låt..
HHAHH.
sen kom patrcias mamma och sen kom jag hem.
jag gjorde i ordning mig, duschade och sen sov jag.
en jättttttttttte bra dag
puss (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar