tisdag 25 augusti 2009

Tisdag

oj hehe hoppade över några dagar men hade inte tid att skriva

iaf hej ! :D

jag vaknade vid halv sju.
gick upp och gjorde i ordning mig sen cyklade jag till rosanna.
hon stog i pyamas hahah, men vi fixade oss lite mer sen gick vi till skolan,
där mötte vi patricia, mardin, jessie och Alisa.
rosanna hade glömmt sin loggbok så hon lånade patricias cykel sen kom hon tillbaka sen började skolan, vi jobbade för första gången haha vi skrev lite om Gotland.
sen blev de rast, hahha orkar inte skriva hela skoldagen men efter de va jag med jessie vi tittade på två filmer sen åkte hon hem, sen åt jag mat och mikaela och malou kom och hälsade på en snabbis, sen satt jag vid datan sen ringde mardin och sen blev de mara data. senare kanske det blir någon film och sen sova
pussss (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar