torsdag 13 augusti 2009

torsdag

hej ! :D

jag och mardin vaknade kl halv 10
gick upp och tittade på tv och åt frkost
sen kom patricia
vi cyklade till maxim och där va vi med samuel
vå käkade godis sen åkte samuel hem och vå cyklade till båtbryggan
när vi va där kom mathias och adam
dom badade . de va kallt .
sen åkte vi till " elias café "
där bjöd killarna oss på bulle
plussss fick jag två tuggumin och fem kr
sen åkte vi hem till oss
adam och mathias åkte heelllaa vägen hem till mig sen åkte dom åt sitt håll
vi la oss i mammas o pappas säng och pratade lite skit med mamma
sen blev de dags att äta
senare satt vi vi datan
efter kanske nån timma drack vi te och sen tittade vi på film
" sandor/ida"
sen åkte patricia hem
mardin och jag satte oss vid datan sen åkte mardin hem
jag satte mig vid datan och skrev blogg
sen tittade jag på film
sen sova
puss (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar