onsdag 5 augusti 2009

onsdag

Hej:D !

vaknade vid kl nio
år frukost och fixade sen åkte jag till mardin..
efter en stund gick vi ner till zoo affären och tittade på fiskar,
sen kom patricia
vi åkte till sammhälle och jag köpte ett par shorts
sen till båt bryggan och doppa fötterna..
efter de åkte vi till mardin sen till maxim,
sen till mig,
då fick vi veta att mardin inte kunde följa med till grönalund :(:(:((::(
då blev de bara lollo,patricia,rosalie,jasmine och ja..
sen åkte vi till maridn och sen åkte jag och patricia till mig..
efter en stund vare dags att åka till min kusin jcoke han fyller år.
jag va där sen ringde patricia och sa att lollo inte kunde förljs med :(:(:(:(:(
så nu blev de bara jag,patricia,rosalie,jasmin <3
sen kom patricia och vi åkte hem till mig,
PATRICIA SKA SOVA HÄR <333333
vi kom hem och tittade på tv sen åt vi mat.
sen mera tv sen sova till GRÖNALUND I MORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!
pussssssss (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar