lördag 15 augusti 2009

lördag

Hej !:D

vaknade vid kl 11
gick upp och tittade på tv och åt frukost
sen gick jag ut
mamma och jag pratade lite och så
sen badade jag i poolen och sen badade jag skummmmmmbad :D
efter de gick jag och mamma och hämtade bilen på trollebo ( fotbollsplan )
pappa skulle spela match
vetinte hur de gick
för han kommer komma hem efter jag skrivit så skriver i morgon hure gick
när vi hämtat bilen åkte vi till ica och hyrde två filmer ( wallander och bridewars )
vi tittade på bridewars först . och åt samtidigt ger den 4 av 5
efter de fixade vi tvätten och satt vid datan
min mini pc har gått sönder så vi fixade lite med den sen satte jag mig vid den här datan och skerv blogg :D
senare blire wallander och sen kanske nån annan film sen sova
puuussss bra dag (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar